Subvenció Diputació de Tarragona. Medi Ambient Salut Pública i Territori

10/06/2024 Actualitat

Subvenció Diputació de Tarragona. Medi Ambient Salut Pública i Territori

Subvenció. Diputació de Tarragona. Medi Ambient Salut Pública i Territori. Subvenció de protecció de la salut pública per al control sanitari de l’aigua de consum humà, l’aigua de les piscines municipals i la legionel·la a les instal·lacions municipals, convocatòria 2023.

Les actuacions dutes a terme han estat les analítiques per al control sanitari de l’aigua de consum humà, l’adquisició de productes químics per el control sanitari de l’aigua de consum humà i de les piscines municipals, també s’han realitzat obres per reparar petites fuites d’aigua a la xarxa i finalment s’han realitzat les analítiques corresponents per el control sanitari per a la prevenció de la legionel·losi a les instal·lacions municipals. Actuacions corresponents les línies de subvenció 1, 2 i 3.

Aquesta actuació compta amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona

Import concedit: 9.986,21 €