Opina sobre la Web (Històric)

Marta
reus
Hola! Som una parella jove, treballem com a bomber i enginyer tècnic agrícola. Ara vivim a Reus, però volem un lloc més tranquil i petit per viure. Ens agrada l'Aleixar, tant pel poble com per la seva situació prop de la muntanya. Degut a que ens hem trobat amb molt poca oferta de lloguer als petits pobles del Baix Camp, hem decidit posar aquest anunci. Ja sabeu si esteu interessats escribiu-nos un correu. Gràcies!

Dijous, 31 de Març de 2011 / 16:30:03

Ajuntament
l'Aleixar

Sr. Dídac, em intentat posar-nos amb contacte amb vostè per facilitar-li la informació que es va demanar, però ens ha sigut impossible. Per això l'hi deixem aquí anotat perquè ho pugui consultar-ho quen l'hi vagi bé. Actualment a l'Aleixar hi ha 920 persones empadronades.

Dilluns, 16 de Febrer de 2009 / 14:37:28

Didac Casas
Les Borges del Camp
Quin es el nombre de població del poble?

Dimarts, 30 de Desembre de 2008 / 21:23:36

ramon saumell poch
Vilanova i la geltru

Hola necesito una foto de la mulassa de l`Aleixar , per un llibre que estic fent sobre el bestiari de Catalunya. Moltes gracies Ramon Saumell