Repartiment de la nova revista de la Casa de la Vila a partir d'avui

14/06/2024 Actualitat

Repartiment de la nova revista de la Casa de la Vila a partir d'avui

A partir d'avui, estem encantats d'anunciar que començarem a repartir la revista municipal directament a les vostres llars. Aquesta publicació, que molts de vosaltres ja coneixeu, recull les últimes notícies, esdeveniments i informació d'interès per a tots els veïns i veïnes del poble.

A més, en aquesta edició, la revista arriba amb un disseny renovat! Amb el nou canvi d’imatge corporativa de l’Ajuntament, s’ha seguit una línia estètica que hi concordi.

Què trobaràs a la revista?

Notícies: Les darreres actualitzacions sobre tot el que passa al nostre poble.

Esdeveniments: Un recull amb totes les activitats culturals, festes i esdeveniments esportius que s’han fet els darrers mesos.

Serveis: Informació sobre els serveis municipals, horaris i contactes d'interès.

Com rebreu la revista?

La distribució de la revista s’ha fet porta a porta, assegurant-nos que cada llar del poble rebi el seu exemplar.

Podeu trobar la revista adjunta en aquest article. Esperem que us agradi!

Documents associats: