Obertura de la licitació per l’arrendament del Bar “La Societat”

06/09/2024 Actualitat

Obertura de la licitació per l’arrendament del Bar “La Societat”

L’Ajuntament de l’Aleixar comunica l’inici del procés de licitació per l’arrendament del bar “La Societat”, ubicat al Carrer Pont d’Abadia, núm. 3. Aquesta licitació es realitzarà mitjançant un procediment obert d’acord amb el Plec de Clàusules Administratives Particulars, tal com s’ha aprovat en la Resolució d’Alcaldia de data 4 de setembre de 2024.

L’establiment en qüestió compta amb una cuina equipada, una zona de bar amb dos espais diferenciats, una zona de menjador i una zona de terrassa. La durada del contracte serà de 4 anys, amb la possibilitat de pròrrogues anuals fins a un màxim de 8 anys. El pressupost base de licitació és de 2.704,92 €, amb un IVA del 21%, el qual fa un total de 3.272,95 €. La fiança definitiva serà de 2 mesos del preu adjudicat.

Els criteris d’adjudicació inclouen la valoració de la memòria d’activitats, les millores proposades en les instal·lacions, l’oferta de serveis addicionals com la TV de pagament per a esdeveniments esportius i la millora dels horaris d’obertura. Aquests criteris seran avaluats tant de manera automàtica com per judici de valor.

La data límit per a la presentació d’ofertes és de 15 dies naturals a partir de la publicació d’aquest anunci, mentre que l’obertura de pliques es farà dins dels 7 dies posteriors al termini de presentació d’ofertes.

Els interessats poden obtenir la documentació i informació addicional contactant amb l’Ajuntament a través del telèfon 977815005 o al correu electrònic aj.aleixar@altanet.org. La documentació també està disponible a la web municipal a través del perfil del contractant en el següent enllaç.

Per a qualsevol aclariment addicional, no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres.