Gran Festa d’estiu a l’Aleixar amb música, humor i gastronomia

11/07/2024 Actualitat

Gran Festa d’estiu a l’Aleixar amb música, humor i gastronomia

L’Aleixar es prepara per una festa d’estiu inoblidable amb una sèrie d’activitats que prometen entreteniment per a totes les edats. El cap de setmana del 20 i 21 de juliol la Pista Poliesportiva serà l'epicentre d’aquesta celebració estiuenca. Us presentem les activitats que proposem per la festa d’estiu d’aquest 2024!

Inflables a la piscina + Mulla’t per l’esclerosi múltiple

El dissabte 20 de juliol d’11h a 14h, podreu gaudir d’inflables a la piscina municipal de l’Aleixar i de la campanya Mulla’t per l’esclerosi múltiple on ens remullarem per poder acompanyar i oferir serveis de neurorehabilitació a les persones amb esclerosi múltiple i destinar dons a la recerca d’aquesta malaltia. L’entrada serà gratuïta.

Concert Serrat al 100%, tribut a Joan Manuel Serrat

El dissabte 20 de juliol a les 19:30h tindrà lloc el concert "Serrat al 100%", un tribut a Joan Manuel Serrat. Aquesta actuació ret homenatge a més de 55 anys de trajectòria musical del cèlebre cantautor. Els assistents podran gaudir d'èxits emblemàtics com Lucia, Aquellas pequeñas cosas, Hoy puede ser un gran día, Mediterráneo, i molts més. Els menors de 3 anys tenen entrada gratuïta ja que no ocupen seient.

Preu: 5€

Sopar i concert tribut a Lax’n’Busto

El mateix dia, a les 22:00h, la festa d’estiu continuarà amb un sopar popular. El menú inclou un aperitiu variat (patates, olives, formatge, fuet), truita de patates, croquetes, pa amb tomàquet i botifarra, gelat i mimoses, aigua, vi i gasosa. També hi haurà opcions per a vegetarians i celíacs. A les 23:50h, la banda Rock'N'Busto oferirà un concert tribut a Lax'N'Busto, que farà reviure els grans èxits de la banda del Vendrell amb un espectacle de so, llum i efectes especials que faran gaudir a petits i grans. Un viatge nostàlgic i una nit de rock que acontentarà diferents generacions.

Preu sopar + concert: 13€

Paelles per colles

El diumenge 21 de juliol a les 14:00h, a la Pista Poliesportiva, la Comissió de Festes posarà taules i cadires a la vostra disposició per una paellada per totes les colles qui vulguin. Cada colla haurà de portar tot el que necessiti per poder fer i menjar-se la paella.

Espectacle d’humor: Peyu - "La niña bonita"

El diumenge 21 de juliol a les 21:30h, el comediant Peyu portarà a l'Aleixar el seu espectacle "La niña bonita". Aquest show, creat per a tots els públics, combina humor, joc, teatre, participació del públic i premis. L'escenari comptarà amb un bombo, 90 boles i un pernil en joc, amb Peyu cantant els números sortints del bombo. Els menors de 3 anys tenen entrada gratuïta ja que no ocupen seient.

És important recordar que la data límit per inscriure’s al sopar és el dijous 17 de juliol. El preu del sopar és de 13 € per als adults i 10 € per als menors de 12 anys, amb els 3 € del concert inclosos en el preu del sopar. Les entrades també es poden adquirir presencialment a les oficines de l'Ajuntament en horari d'oficina de 9h a 14h.

Trobareu tota la informació i compra d’entrades en aquest link: https://aleixar.reservaplay.cat/view/reserves/actividades/id/6

No us perdeu aquesta oportunitat de gaudir d’un cap de setmana ple de música, humor i bona gastronomia a l'Aleixar!