Aquest estiu, torna la piscina de l'Aleixar!

09/06/2025 Actualitat

Aquest estiu, torna la piscina de l'Aleixar!

A partir d’avui, ja es poden adquirir els abonaments i entrades per la piscina municipal per la temporada 2025. També s’obre el període d’inscripció a les activitats aquàtiques organitzades per l’Ajuntament, com el curset de natació per a infants i joves així, i les sessions d’aquagym per a adults.

Recordem que per accedir a la piscina, a partir del 21 de juny, cal disposar de la polsera d’accés. Sense aquesta polsera no es podrà entrar al recinte, per això recomanem a tothom que faci les gestions necessàries amb antelació.

La piscina municipal estarà oberta des del dissabte 21 de juny fins al diumenge 7 de setembre, en horari d’11 h a 20 h.

A continuació, us compartim tota la informació necessària per a aquesta temporada:

 

Per la banda d’ABONAMENTS I ENTRADES:

Per sol·licitar els abonaments, es pot fer presencial a l’Ajuntament o accedint al següent enllaç web: https://aleixar.reservaplay.cat/view/reserves/actividades/id/9

Els preus dels abonaments aquest 2025 són els següents:

• De 4 a 12 anys: 30,00 €

• Majors de 12 anys: 50,00 €

 

La piscina és gratuïta per als menors de 3 anys i per a jubilats i majors de 65 anys. Per aquests últims, és necessari disposar de la polsera d’accés. L’edat que es tindrà en compte a l’hora de fer els abonaments per aplicar els diferents preus serà la que es tingui el dia de l’obertura de la piscina municipal.

En el cas que disposis de la polsera d'accés de l’any anterior, no cal comprar una nova polsera i la mateixa de la temporada anterior et servirà per accedir a la zona de bany.

En cas de necessitat d’una nova polsera, cal que seleccioneu l'opció de necessitat de la nova polsera a la pàgina web i la compreu en el moment de fer el pagament per un preu de de 3 €. Un cop fet el pagament podreu anar a l'Ajuntament a gestionar la vinculació de la polsera amb l’abonament.

Les bonificacions que es poden aplicar en els abonaments de temporada, no acumulables, són les següents:

  • Tenir reconeguda una discapacitat superior al 33%: 50% de descompte. (S’ha de presentar el certificat que ho acredita).
  • Ser soci/a de la Colla de Joves de l’Aleixar: 15% de descompte. (L’Ajuntament disposa del llistat de socis/es actualitzat i ho validarà).
  • Ser família monoparental: 15% de descompte. S’ha de presentar el carnet que ho acredita. El descompte s’aplica a tota la unitat familiar.
  • Ser família nombrosa: 15% de descompte. S’ha de presentar el carnet que ho acredita. El descompte s’aplica a tota la unitat familiar.
  • Formar part de la mateixa unitat familiar:
    • Primer membre de la família sense descompte
    • A partir del segon membre de la família, 5% de descompte.
    • S’ha de presentar llibre de família que ho acredita

 

Les altres opcions d’accés a les piscines municipals de l’Aleixar són les següents

  • Pack de 15 entrades diàries: 35,00 €
  • Entrades laborables
    • Major de 12 anys: 8,50 €
    • Nens i nenes de 4 a 12 anys: 7,00 €
  • Entrada puntual cap de setmana i festius
    • Majors de 12 anys: 10,00 €
    • Nens i nenes de 4 a 12 anys – 8,00 €

 

En les opcions de pack d’entrades i entrades puntuals, una vegada l’usuari hagi efectuat el pagament mitjançant l’enllaç web rebrà en el seu correu electrònic el/els codi/s d’accés que haurà d’introduir manualment en el teclat numèric del control d’accés del recinte de les piscines municipals tant per a l’entrada com sortida de la zona de bany.

 

Per la banda d’ACTIVITATS:

Les dues activitats disponibles per aquest estiu seran el curset de natació per a infants i joves i el servei d’aquagym per a adults.

 

Per fer les inscripcions a les activitats, s’ha d’accedir al següent enllaç web:

https://aleixar.reservaplay.cat/view/reserves/actividades/id/14

Pel que fa al curset de natació per a infants i joves:

  • Es cursarà del 30 de juny al 18 de juliol, ambdós inclosos
  • Torn de 3 setmanes (15 h) – 1 sessió diària de 50 minuts
  • De dilluns a divendres
  • Pel grup d’iniciació, de 17 h a 18 h
  • I pel grup de perfeccionament, de 18 h a 19 h
  • Data límit d’inscripció: divendres 20 de juny
  • PREU: 85 €

 

Aquest curs està planificat per a infants i joves d’edats nascuts des de l’any 2021 i anteriors. Per la confirmació d’un grup, caldrà un mínim de 10 inscrits.

El primer dia es farà la prova per confeccionar el grup d’iniciació i el de perfeccionament, el dia 30 de juny tots els inscrits estan convocats a les 17 h. L’últim dia del curset, el 18 de juliol, en acabar es lliurarà als infants un obsequi.

Pel que fa a les sessions d’aquagym:

  • Es realitzaran els dimarts i dijous de 19 h a 20 h
  • De l’1 de juliol al 31 de juliol, ambdós inclosos
  • Data límit d’inscripció: divendres 20 de juny
  • PREU: 65 €

 

Per la confirmació d’un grup, caldrà un mínim de 10 inscrits.

Recordem també que per accedir a les instal·lacions per poder fer qualsevol de les dues activitats serà necessari tenir l’abonament de la piscina.

Així doncs, per qualsevol dubte o més informació, podeu contactar amb l’Ajuntament al telèfon 977 815 005 o per correu electrònic a aj.aleixar@altanet.org

 

Aquest estiu, combat la calor i remulla’t a les piscines municipals de l’Aleixar!

 

Menu

Menú principal