Aquest estiu, la piscina municipal de l’Aleixar obre les seves portes amb moltes novetats

13/06/2024 Actualitat

A partir d’avui, ja estan disponibles la compra d’abonaments i entrades per la piscina municipal aquesta temporada 2024. A més, també ja us podeu inscriure a les activitats aquàtiques organitzades per l’Ajuntament, com són el curset de natació per infants i joves així com el servei d’aquagym per adults.

A més, com a novetat, aquest any l'accés serà amb una polsera d'accés que serà necessària per poder accedir des del dia 22 de juny. Si no es disposa de la nova polsera d'accés no serà possible accedir a les piscines, així que recomanem a tothom que faci les corresponents gestions abans d'accedir a la piscina per primer cop.

La piscina municipal estarà oberta des del dissabte 22 de juny i fins al diumenge 8 de setembre i el seu horari serà d’11h a 20 h.

Us detallem a continuació tota la informació necessària per aquesta temporada:

Per la banda d’ABONAMENTS I ENTRADES:

Per sol·licitar els abonaments s’ha d’accedir al següent enllaç web: https://aleixar.reservaplay.cat/view/reserves/actividades

Els preus dels abonaments aquest 2024 són els següents:
Majors de 12 anys - 45,00 €
Infants de 4 a 12 anys - 27,00 €

La piscina és gratuïta per als menors de 3 anys i per pensionistes/jubilats i majors de 65 anys. Per aquests últims, és necessari disposar de la polsera d’accés. L’edat que es tindrà en compte a l’hora de fer els abonaments per aplicar els diferents preus serà la que es tingui el dia de l’obertura de la piscina municipal.

Com ja hem comentat anteriorment, a partir d’aquest any serà necessari disposar de la polsera per accedir a la zona de bany. En el cas que disposis de la targeta d'accés dels anys anterior, l'Ajuntament et canviarà la targeta d'accés per una polsera d'accés de forma gratuïta. Podreu anar a l'Ajuntament una vegada fet el pagament a gestionar aquest canvi. En el cas que no disposis de la targeta d'accés és necessari comprar una nova polsera d'accés amb un cost de 3 €.

Les bonificacions que es poden aplicar en els abonaments de temporada, no acumulables, són les següents:

• tenir reconeguda una discapacitat superior al 33%: 50% de descompte. (S’ha de presentar el certificat que ho acredita).
  • ser soci/a de la Colla de Joves de l’Aleixar: 15% de descompte. (L’Ajuntament disposa del llistat de socis/es actualitzat i ho validarà).
  • ser família monoparental: 15% de descompte. S’ha de presentar el carnet que ho acredita. El descompte s’aplica a tota la unitat familiar.
  • ser família nombrosa: 15% de descompte. S’ha de presentar el carnet que ho acredita. El descompte s’aplica a tota la unitat familiar.
  • Formar part de la mateixa unitat familiar:
    • Primer membre de la família sense descompte
    • A partir del segon membre de la família 5% de descompte.
    • S’ha de presentar llibre de família que ho acredita

Les altres opcions d’accés a les piscines municipals de l’Aleixar són les següents

• Pack de 15 entrades (no personals) – 31,00 €
  • Entrada puntual dia feiner
    • Major de 12 anys – 6,00 €
    • Nens i nenes de 4 a 12 anys – 5,00 €
  • Entrada puntual cap de setmana
    • Major de 12 anys – 7,00 €
    • Nens i nenes de 4 a 12 anys – 6,00 €

En les opcions de pack d’entrades i entrades puntuals, una vegada l’usuari hagi efectuat el pagament mitjançant l’enllaç web rebrà en el seu correu electrònic el/els codi/s d’accés que haurà d’introduir manualment en el teclat numèric del control d’accés del recinte de les piscines municipals tant per a l’entrada com sortida de la zona de bany.

Per la banda d’ACTIVITATS:

Les dues activitats disponibles per aquest estiu seran el curset de natació per a infants i joves i el servei d’aquagym per a adults.

Per fer les inscripcions a les activitats s’ha d’accedir al següent enllaç web: https://aleixar.reservaplay.cat/view/reserves/actividades

Pel que fa al curset de natació per infants i joves:

• Es cursarà de l’1 al 19 de juliol, ambdós inclosos
  • Torn de 3 setmanes (15h) – 1 sessió diària de 50 minuts
  • De dilluns a divendres
  • Pel grup d’iniciació, de 17h a 18h
  • I pel grup de perfeccionament, de 18h a 19h
  • Data límit d’inscripció: divendres 21 de juny
  • PREU: 85€

Aquest curs està planificat per infants i joves d’edats nascuts des de l’any 2020 i anteriors. Per la confirmació d’un grup, caldrà un mínim de 10 inscrits.

El primer dia es farà la prova per confeccionar el grup d’iniciació i el de perfeccionament, el dia 1 de juliol tots els inscrits estan convocats a les 17h. L’últim dia del curset, el 19 de juliol, en acabar es lliurarà als infants un obsequi.

Pel que fa a les sessions d’aquagym:

• Es realitzaran els dimarts i dijous de 19h a 20h
  • Del 2 de juliol a l’1 d’agost, ambdós inclosos
  • Data límit d’inscripció: divendres 21 de juny
  • PREU: 65€

Per la confirmació d’un grup, caldrà un mínim de 10 inscrits.

Recordem també que per accedir a les instal·lacions per poder fer qualsevol de les dues activitats serà necessari tenir l’abonament de la piscina.

Així doncs, per qualsevol dubte o més informació, podeu contactar amb l’Ajuntament al telèfon 977 815 005 o per correu electrònic a aj.aleixar@altanet.org

Aquest estiu, combat la calor i remulla’t a les piscines municipals de l’Aleixar!