Ampliació de la llar d’infants Els Napets

06/08/2024 Actualitat

Ampliació de la llar d’infants Els Napets

Ens alegra anunciar que la Llar d’Infants Els Napets ha rebut una subvenció de 132.534,96€ gràcies al Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència finançat per la Unió Europea-Next Generation EU. Aquesta ajuda suposarà una millora significativa en els serveis que oferim a les famílies del municipi.

Amb aquesta subvenció, podrem incrementar les places disponibles al primer cicle d’educació infantil, passant de les 15 actuals a un total de 28. Aquesta ampliació és essencial per afrontar l’augment de la demanda que hem experimentat en els darrers anys. Moltes famílies s’han trobat amb dificultats per obtenir una plaça, i amb aquesta millora, podrem assegurar que tots els infants del municipi tinguin l’oportunitat d’accedir a la nostra llar d’infants.

Aquesta ampliació és una passa important en el nostre compromís amb l’educació de qualitat i el benestar dels més petits. Amb aquesta inversió, podrem continuar oferint un espai accessible, assequible, inclusiu i de qualitat, assegurant així que cada infant pugui gaudir d’una experiència educativa gratificant.

Gràcies a aquest suport, estem preparats per afrontar els futurs reptes i garantir que les necessitats educatives de les famílies de l’Aleixar estiguin cobertes. Junts, fem del nostre municipi un lloc millor i acollidor pels nostres nens i nenes!