Inauguració de l’ampliació de la Llar d’Infants Municipal Els Napets

11/11/2025 Actualitat

Inauguració de l’ampliació de la Llar d’Infants Municipal Els Napets

El passat 2 de novembre de 2025 a les 12.30 h va tenir lloc la inauguració de l'ampliació de la Llar d’Infants Municipal Els Napets, un projecte pensat per oferir als més petits un entorn proper, educatiu i ple de vida.

L’acte, conduït per la regidora d’Educació, Mariona Solà, va comptar amb les intervencions de la Carme, directora de la Llar, juntament amb les educadores Sarai i Natàlia, de la Montserrat Fortuny dels Serveis Territorials d’Educació de Tarragona, acompanyada del Sr. Josep Rofes i de l’alcalde, Pitu Biosca.

També hi van assistir representants de l’AMPA, de les escoles Teresa Salvat Llauradó i Cingle Roig, la regidora d’Educació de Vilaplana, així com nombroses famílies i veïns i veïnes de l’Aleixar.

L’ampliació de la Llar d’Infants Els Napets ha permès transformar el pati d’entrada en un nou espai tancat i funcional, ampliant les aules i augmentant la capacitat del centre de 15 a 28 infants.

El projecte s’ha finançat amb els fons europeus Next Generation per un import de 114.243,93 €, i l’Ajuntament ha assumit la part corresponent a l’IVA no subvencionat (23.044,13 €).

Des de l’Ajuntament volem agrair de tot cor la paciència de les famílies i la dedicació de les educadores durant el període d’obres.

Menu

Menú principal