Convocat el Ple Ordinari de l’Ajuntament de l’Aleixar per al 25 de setembre de 2024

24/09/2024 Actualitat

L'òrgan competent de l'Ajuntament de l'Aleixar ha emès una resolució de convocatòria per al proper Ple Ordinari, que tindrà lloc el 25 de setembre de 2024 a les 19:00 hores.

La sessió es durà a terme a la Sala de Plens, sota la presidència de l’alcalde Josep Biosca Sardà i amb la secretària María José Garcia Bonillo.

La convocatòria inclou diversos punts a tractar, entre els quals destaquen:

1. Aprovació de l'acta del ple ordinari 5/2024.
  2. Aprovació de l'acta del ple extraordinari 6/2024.
  3. Dació de compte dels decrets de la Presidència del núm. 194 al núm. 233 de 2024.
  4. Aprovació del conveni de concertació amb la Diputació de Tarragona i el document de planificació definitiu singularitzat per a l'execució del Pla ImpulsDipta.
  5. Proposta d'acord d'adhesió de l’Ajuntament de l’Aleixar a l'acord marc de subministrament d'equips d'impressió i multifunció, en les modalitats de compra i arrendament, amb destinació a les entitats locals de Catalunya.
  6. Dació de compte de l'informe de l'òrgan interventor sobre l'adequació del pla de control intern.

A més, es presentaran informes d'alcaldia i regidories, així com es donarà pas als precs i preguntes.

A la sessió hi podrà assistir com a públic tothom qui vulgui.