Una persona resident en un dels disseminats de l’Aleixar, hospitalitzada per coronavirus

25/03/2020

L’Ajuntament de l’Aleixar ha tingut coneixement oficial de l’existència d’un cas de coronavirus que afecta una persona que viu en un dels disseminats del nostre municipi.

La persona afectada pel COVID-19, a qui des de l’Ajuntament i des del nostre municipi volem desitjar una ràpida recuperació, està actualment hospitalitzada i, per tant, seguint el tractament mèdic adequat.

Amb anterioritat, quan aquesta persona va tenir constància dels primers símptomes es va aïllar preventivament a casa seva, va advertir a les autoritats sanitàries i ha seguit en tot moment les pautes mèdiques i d’aïllament que se li han anat indicant.

L’Ajuntament de l’Aleixar vol insistir a tota la població, joves, grans, petits, i gent de tota edat en la necessitat de seguir estrictament les mesures de confinament, higiene, autoprotecció i responsabilitat envers la nostra comunitat ja que únicament seguint aquestes pautes es pot garantir una evolució exitosa de la pandèmia.

Aleixarencs, aleixarenques, cal que totes i tots posem el màxim esforç i interès i que, al mateix temps tinguem paciència mentre duri aquesta situació i tots els inconvenients que comporta.