Un total de 62 xiquets i xiquetes comencen el curs 2023-2024 a l’escola Teresa Salvat Llauradó

06/09/2023

Avui 6 de setembre comença el curs escolar 2023-2024 per a l’alumnat d’ensenyament primari i del secundari obligatori, l’ESO. A l’Aleixar, 62 xiquets i xiquetes tornen a l’escola Teresa Salvat Llauradó després de les vacances, en l’horari habitual de matí i tarda.

Per tal que es trobessin l’escola a punt per aprendre i jugar, els treballadors de l’Ajuntament de l’Aleixar han ajudat a condicionar les aules i el pati, ja que s’ha reomplert el sorral. Una de les accions més importants ha estat el tractament contra els tèrmits fet a les portes del centre, per a evitar el seu deteriorament.

L’inici de curs es fa en l’horari habitual de matí i tarda i amb el següent calendari de vacances:

• vacances de Nadal: del 21 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2024
  • vacances de Setmana Santa: del 23 de març a l'1 d'abril de 2024
  • últim dia del curs: 21 de juny de 2024

A aquestes dates cal afegir les festes locals de Sant Martí i Sant Blai, i els dies de lliure disposició.

Pel que fa a l’alumnat que estudia l’ESO a l’INS Fontanelles de les Borges del Camp, les classes també comencen avui, 6 de setembre, en l’horari habitual de 8.30 h a 15 h.

El bus que transporta l'alumnat fins a l'institut fa parada a l’Aleixar a 1 / 4 de 9 del matí (8.15 h) en l’anada i 1 / 4 i mig de 4 de la tarda (15.20 h) a la tornada. Aquesta ruta 20 INS (9A), operada per l’empresa Plana, transporta l’alumnat de l’Aleixar que estudia l’ESO a les Borges amb estudiants d’ESO i BAT de Vilaplana que estudien en el mateix centre.

Per la seva banda, l'alumnat que estudia Batxillerat (BAT) o cicles formatius començarà les classes el proper 12 de setembre de 2023.

L’Ajuntament de l’Aleixar desitja a tot l’alumnat, al personal docent i a les famílies un molt bon curs 2023-2024!