Subscriu-te al canal Ajuntament de l’Aleixar de Telegram

27/03/2020

Subscriu-te al canal Ajuntament de l’Aleixar de Telegram

L’Ajuntament de l’Aleixar ha decidit canviar l’aplicació mòbil a través de la qual informa a la ciutadania de l’actualitat municipal i per això ha obert un canal a Telegram anomenat Ajuntament de l’Aleixar.

Durant un període transitori que finalitzarà el 14 d’abril, l’Ajuntament informarà els aleixarencs i aleixarenques a través del nou canal de Telegram i a través de l’aplicació actual. A partir d’aquesta data l’Ajuntament únicament utilitzarà el canal de Telegram.

Vols utilitzar el canal Ajuntament de l’Aleixar? És molt fàcil:

- Si tens dispositius Android, descarrega’t gratuïtament Telegram des del Play Store en aquest enllaç

- Si tens dispositius iOS (Apple), descarrega’t gratuïtament Telegram des de l’APP Store en el següent l’enllaç

Un cop descarregada l’aplicació has de buscar el canal Ajuntament de l’Aleixar i t’has de subscriure gratuïtament.