Sopar, música i paelles per la Festa d’estiu del 15 i 16 de juliol

06/07/2023

Sopar, música i paelles per la Festa d’estiu del 15 i 16 de juliol

El dissabte 15 i el diumenge 16 de juliol de 2023 es concentren els principals actes festius de l’estiu a l’Aleixar i ja podeu apuntar-vos a l’Ajuntament per gaudir plenament del sopar del dia 15 i de les paelles de l’endemà dia 16. A més, aquest any hi haurà concert de tarda i ball de nit amb l’orquestra Metropol, una de les de més renom de Catalunya. Ha estat nominada fins a 4 vegades consecutives finalista als premis de Catalunya com a millor Orquestra de Ball. Nascuda l’any 1998 com a trio, fa el salt com a orquestra en 2001 i en 2014 incrementa el nombre de components i renova el seu repertori i els muntatges que ofereix.

Per al sopar que hi haurà a la pista poliesportiva el dissabte 15 de juliol, i que tindrà lloc a les 10 de la nit, us heu d’apuntar a l’Ajuntament fins dimarts 11 de juliol o el mateix dia 11 de juliol, de 6 de la tarda a 8 del vespre, al bar del Casal.El menú és ensaladilla, pa amb tomàquet i embotit, terrina de gelat, aigua, vi i gasosa i mimoses. El preu és de 15 euros i inclou l’assistència al concert de tarda i al ball de nit que oferirà l’orquestra Metropol.

Si només voleu assistir al concert i/o al ball, però no al sopar, no cal que us apunteu prèviament i el preu és de 5 euros per assistir al concert i ball o 5 euros per assistir només al ball.També hi haurà servei de barofert pel bar de les piscines municipals.

Pel que fa a les paelles del diumenge 16 de juliol de 2023, serà a la plaça de la Vila a les 2 del migdia. Cal que les colles s’apuntin a l’Ajuntament, indicant el nombre de persones que conformen el grup, per facilitar la previsió de taules i cadires que posarà la Comissió de Festes. Les colles han de portar tot el necessari per cuinar i menjar les paelles.

Si algú vol assistir i menjar paella però no vol cuinar-la, podrà encarregar-la al bars o comerços del poble, on també l’informaran del preu. En aquest cas igualment cal apuntar-se a l’Ajuntament per fer la previsió de taules i cadires que s’ha esmentat.

El dia de les paelles hi haurà servei de bar (begudes i cafès) ofert pel bar Casal la Unió.