S’amplia el termini per al pagament dels impostos i de les taxes municipals

28/05/2020

S’amplia el termini per al pagament dels impostos i de les taxes municipals

Com a conseqüència de la COVID 19 i dels seus efectes sobre l’economia, s’ha modificat el calendari fiscal i s’han ampliat els terminis per al pagament dels impostos i taxes municipals. Cal recordar que els cobraments havien quedat suspesos des del moment que es va decretar l’estat d’alarma, el passat 16 de març.

La modificació també inclou la possibilitat que es puguin sol·licitar fraccionaments, ajornaments i pagaments personalitzats per poder complir amb les obligacions tributàries.

Totes aquestes gestions s’han de tramitar a través de BASE, l’organisme de la Diputació amb què l’Ajuntament ha delegat la gestió dels impostos i taxes municipals.

Les oficines de Base reobriran l’atenció al públic el 8 de juny i els punts d’atenció el 15 de juny, però també es poden fer els tràmits per internet a través de www.base.cat, incloent-hi el pagament amb targeta de crèdit o dèbit. L'oficina de Base a Reus està situada al carre Misericòrdia, número 34. El telèfon és 977 775 320.