Música, activitats lúdiques i esportives, les propostes per gaudir de l’estiu a l’Aleixar

28/06/2023

L’Ajuntament de l’Aleixar i la Comissió de Festes ja han completat el calendari d’activitats per gaudir aquest estiu 2023 al municipi, amb propostes diverses i per a totes les edats. La programació estiuenca començarà l’1 de juliol i acabarà l’11 de setembre, amb la commemoració de la Diada Nacional de Catalunya.

Juliol és el mes que concentra més activitats de tota mena, començant pel festival Proscrits, de cultura crítica, l’1 de juliol, a la Torre del Valent. Aquest mes també podrem gaudir de la tradicional benedicció dels vehicles coincidint amb Sant Cristòfol, el 6 de juliol, i podrem felicitar el bar Casal la Unió pel seu aniversari el 7 de juliol, amb un bon assortit de pintxos i música en directe.

Els dies 8 i 9 de juliol se celebraran les 24h de futbol sala, mentre el dia 12 de juliol es representarà l’obra de teatre “La senyora X”. Arribarem a l’equador del juliol el dia 15 amb l’esperada Festa d’estiu. Gaudirem amb activitats d’aigua a la piscina, i concert de tarda i ball de nit amb l’orquestra Metropol, mentre l’endemà 16 de juliol podrem degustar les saboroses paelles per colles.

El dia 22 de juliol es preparen activitats esportives i el 29 de juliol torna la sempre concorreguda activitat Música sota els estels, amb sopar i música en viu a l’ermita de Sant Blai.

A l’agost les activitats començaran el dia 4 amb el sopar de sòcies de l’Associació de Dones i el dia 25 els amants de la música d’orgue podran gaudir el concert que s’ha programat a l’església.

La Caminada nocturna serà la primera activitat de mes de setembre el dia 1, i l’endemà dia 2 el veïnat del carrer del Forn celebrarà el seu sopar anual amb concert inclòs.

Com ja es tradició, el 10 de setembre tindrà lloc el sopar amb música en viu que tradicionalment es fa a la plaça de la Vila amb motiu de la Diada Nacional de Catalunya i, l’endemà es commemorarà aquesta Diada històrica, posant punt i final als actes d’estiu a l’Aleixar.

Totes aquestes propostes seran possibles gràcies a la iniciativa i la col·laboració de les entitats del municipi, i especialment de les entitats que organitzen algunes de les activitats esmentades:

• Colla de Joves
  • L’Aleixar Futbol Sala
  • Taula d’Igualtat
  • Club Excursionista L’Aleixar
  • Associació de Dones de l’Aleixar
  • Parròquia de Sant Martí Bisbe
  • Lliga contra el càncer

Molt bon estiu a tothom‼️