L’Aleixar viu un Sant Jordi molt especial

24/04/2020

L’Aleixar viu un Sant Jordi molt especial

El 23 d’abril va ser una diada de Sant Jordi molt especial, i va ser possible gràcies als aleixarencs i a les aleixarenques petits i grans que vau guarnir finestres i balcons amb roses, dracs, senyeres, estelades i dibuixos.

Des de l’Ajuntament de l’Aleixar us volem agrair molt sincerament a tots i a totes la vostra participació i la vostra energia per fer possible la diada de Sant Jordi al nostre poble.

Per això us deixem un vídeo amb totes les imatges, i la galeria de fotografies. Hem de donar les gràcies a la nostra veïna Nati Borrallo per haver fet aquest ampli recull fotogràfic. Moltes gràcies!

A més de guarnir finestres i balcons, la diada es va completar amb altres activitats com:

- videos per promocionar la Ruta Mir-Manet amb lectures de fragments de l'obra de Marià Manent

- vam escoltar sardanes per la megafonía municipal després d'escoltar les cançons seleccionades pels xiquets i xiquetes del municipi

- vam fer un berenar literari des de finestres i balcons per compartir poemes repartits per l'Ajuntament casa per casa

- la Biblio va explicar un conte virtualment des de la seva pàgina de Facebook

- l'Ajuntament va fer un regal sorpresa a tots els nens i nens del poble fins a 10 anys

- la família Mariné-Pàmies va compartir un video conte sobre la llegenda de Sant Jordi

- vam recordar tothom que fins a l'1 de juny poden participar en la quarta edició del Concurs de Relats Curts de la Biblio (us deixem les bases a la galeria fotogràfica)

- vam emplaçar tothom a la celebració de Sant Jordi en Banyador, que tindrà lloc al juliol, i que inclourà una exposició amb tot el material fet pels veïns i veïnes per guarnir finestre i balcons per Sant Jordi.

L'àmplia participació en la diada de Sant Jordi confinat també ens permet constatar que la força que demostren els aleixarencs i aleixarenques és l’evidència més palpable que ens en sortirem!