L’Aleixar rep equips de protecció per al personal de l’Ajuntament

16/04/2020

L’Aleixar rep equips de protecció per al personal de l’Ajuntament

Mitjançant el Consell Comarcal del Baix Camp, l’Ajuntament de l’Aleixar rebrà els propers dies equips de protecció contra la COVID 19 que la Diputació de Tarragona ha comprat per a equipar el personal municipal de les poblacions de menys de 5.000 habitants.

El material que es rebrà (mascaretes, guants i solució hidroalcohòlica) permetrà millorar la protecció de les persones que treballen per l’Ajuntament, tant a les oficines com, sobretot, el personal de la brigada.

Aquesta és la segona vegada que l’Ajuntament rep equips de protecció provinents de la Diputació de Tarragona, que d’aquesta manera intenta ajudar als municipis més petits i als consells comarcals a aconseguir uns materials de protecció escassos, per la gran demanda que hi ha al món sanitari i social, i perquè a més aquest fet ha provocat un increment important dels preus d’aquests productes.

En total, d’aquesta segona remesa de material es beneficiaran un total de 124 municipis de menys de 5.000 habitants i els 10 consells comarcals. Entre el material que es distribuirà hi ha 4.000 mascaretes amb Conformitat Europea (CE).