L'Ajuntament inicia el pla de desinfecció dels contenidors, els carrers i les places

27/03/2020

Avui divendres 27 de març, el bon temps ha permès a l’Ajuntament de l’Aleixar començar amb el pla de desinfecció de les 6 àrees de contenidors per a la recollida selectiva dels residus que hi ha al nucli del poble i als disseminats.

El procés es realitza ruixant els contenidors amb una solució d’aigua amb hipoclorit i, posteriorment, s’esbandeix amb aigua.

Aquesta nit, a partir de les 9 del vespre, dos vehicles amb uns dipòsits amb la mateixa solució recorreran els carrers del municipi per desinfectar carrers, parcs i places.

El pla de deinsfecció havia de començar ahir dijous, 26 de març, però la pluja que va caure tot el dia ho va impedir, per la qual cosa es va haver de posposar fins a avui divendres, 27 de març.

El pla de desinfecció es portarà a terme setmanalment: els dilluns i els dijous al matí es desinfectaran les àrees de contenidors i els dijous a la nit els carrers, places i parcs del municipi.

#ajudaelteupoble  #quedatacasa