L’Ajuntament convoca el procés selectiu per la borsa de treball d’un/a auxiliar administratiu/va

26/04/2021

L’Ajuntament de l’Aleixar ha convocat un procés de selecció de personal per crear una borsa de treball d’auxiliar administratiu/va. Aquesta borsa ha de cobrir la contractació d’una persona a mitja jornada, per cobrir vacants, substitucions i qualsevol altra contingència temporal.

La selecció es farà mitjançant concurs-oposició, torn lliure. Les persones que participin en el procés selectiu i el superin formaran part de la borsa de treball, per ordre de puntuació segons el resultat de la selecció. La borsa tindrà una vigència de 2 anys

Pel que fa a les proves, les persones que no hagin acreditat el coneixement de llengua catalana i castellana hauran de fer una prova prèvia de coneixements.

La fase d’oposició consistirà en una primera prova tipus test de caràcter obligatori i eliminatòria sobre el temari que s’annexa a les bases (11 temes de temàtica administrativa, de procediment administratiu i normativa d’àmbit local).

També es farà una prova pràctica, també de caràcter obligatori i eliminatori que consistirà en donar solució a un supòsit o preguntes de caràcter pràctic relacionades amb les funcions, atribucions i comeses pròpies del lloc de treball i sobre el temari de l’annex.

Les persones aspirants que superin aquesta fase passaran a la de concurs, amb la valoració dels mèrits al·legats i una entrevista.

Les persones interessades en participar en aquest procés de selecció han de presentar a l’Ajuntament el model normalitzat de sol·licitud i la documentació requerida.

El termini de presentació és de 20 dies hàbils des de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOPT) el 26 d'abril de 2021 o el Diari Oficial de la Generalitat. Si la sol·licitud es presenta abans es considerarà presentada el primer dia del termini assenyalat.

En el document adjunt podeu consultar el contingut íntegre de les bases d’aquesta convocatòria.

Documents associats: