L’Ajuntament convoca el procés selectiu per la borsa de treball de peó de serveis

26/04/2021

Mitjançant un decret d’Alcaldia, l’Ajuntament de l’Aleixar ha convocat un procés de selecció de personal per crear una borsa de treball de peó de serveis diversos. Aquesta borsa ha de cobrir la contractació d’una persona que realitzi activitats de construcció, manteniment i conservació de dependències municipals, via pública i altres espais municipals.

El personal contractat mitjançant aquesta borsa ho serà per la modalitat contractual fins a la cobertura de la plaça, a jornada completa de 40 hores setmanals.

La selecció es farà mitjançant concurs-oposició, torn lliure. Les persones que participin en el procés selectiu i el superin formaran part de la borsa de treball, per ordre de puntuació segons el resultat de la selecció. La borsa tindrà una vigència de 2 anys

Pel que fa a les proves, les persones que no hagin acreditat el coneixement de llengua catalana i castellana hauran de fer una prova prèvia de coneixements.

La fase d’oposició consistirà en un primer exercici obligatori, que serà una prova escrita tipus test sobre coneixements del terme municipal i del municipi, mentre que el segon exercici serà pràctic, relacionat amb les tasques reals del lloc de treball, i es valorarà la destresa, la qualitat, la utilització adequada de les eines i la rapidesa i correcta execució.

Les persones aspirants que superin aquesta fase passaran a la de concurs, amb la valoració dels mèrits al·legats i una entrevista.

Les persones interessades en participar en aquest procés de selecció han de presentar a l’Ajuntament el model normalitzat de sol·licitud i la documentació requerida.

El termini de presentació és de 20 dies hàbils des de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província (BOPT) en data 26 d'abril de 2021, o el Diari Oficial de la Generalitat. Si la sol·licitud es presenta abans es considerarà presentada el primer dia del termini assenyalat.

En el document adjunt podeu consultar el contingut íntegre de les bases d’aquesta convocatòria.

Documents associats: