L’Ajuntament condiciona la llar d’Infants Els Napets per donar la benvinguda al curs 2023-2024

04/09/2023

Els aleixarencs i aleixarenques més petits han començat avui, 4 de setembre, el nou curs escolar 2023-2024 a la llar d’infants Els Napets, que els ha donat la benvinguda amb millores al pati, a l’aula i, amb un nou currículum que vol potenciar aquesta etapa educativa per als infants, a més de donar servei a les famílies.

Entre les millores més importants realitzades per l’Ajuntament de l’Aleixar cal assenyalar la instal·lació d’un nova cortina a l’aula que permet el pas de la llum natural però protegeix del sol directe. A més, s’han aplicat protectors a les finestres per millorar la seguretat dels infants.

Una altra actuació important és la que l’Ajuntament ha fet al pati, amb una renovació a fons d’aquest espai de relació i joc dels infants. Concretament, s’han instal·lat uns troncs per facilitar diferents jocs com els motrius, un sorral i s’ha pintat. Aquestes actuacions, però, aniran acompanyades d’altres que el Consistori està treballant per continuar millorant el pati de la llar infantil.

Per últim, una de les novetats més destacades és la implantació del nou currículum educatiu, amb un nou pla de familiarització dels infants amb el centre, que també comporta la implementació de noves metodologies educatives, tot amb l’objectiu que els nens i les nenes potenciïn les seves habilitats i aprenentatges en aquesta etapa educativa, d’acord amb el seu procés de desenvolupament.

Per a l’Ajuntament de l’Aleixar l’ensenyament és una de les àrees prioritàries i, en aquest sentit, destinarà tots els recursos possibles per potenciar i millorar tant com sigui possible la seva qualitat en benefici dels infants i de les famílies del poble.