Ja es poden adquirir els abonaments per a la piscina

15/06/2021

Ja es poden adquirir els abonaments per a la piscina

El proper 19 juny la piscina municipal de l’Aleixar obrirà portes per la temporada d’estiu 2021 i, per tant, ja es poden adquirir els abonaments de temporada a l’Ajuntament.

Els preus per al 2021 són els següents:

Abonament de temporada ( majors de 12 anys)

45,00

Abonament de temporada (de 4 a 12 anys)

27,00

Abonament de 15 dies

31,00

Tiquet d’entrada en dies laborables (majors de 12 anys)

6,00

Tiquet d’entrada en dies laborables (de 4 a 12 anys)

5,00

Tiquet d’entrada dissabtes i festius (majors de 12 anys)

7,00

Tiquet d’entrada dissabtes i festius (de 4 a 12 anys)

6,00

Es mantenen els descomptes d’anys anteriors, que es poden aplicar (sense ser acumulatius) si es compleix algun d’aquests requisits:

• ser soci/a de la Colla de Joves de l’Aleixar: 15% de descompte
  • ser família monoparental: 15% de descompte. S’ha de presentar el carnet que ho acredita. El descompte s’aplica a tota la unitat familiar.
  • ser família nombrosa: 15% de descompte. S’ha de presentar el carnet que ho acredita. El descompte s’aplica a tota la unitat familiar.
  • tenir reconeguda una discapacitat superior al 33%: 50% de descompte. S’ha de presentar el certificat que ho acredita.

En els abonaments familiars, els descomptes s’aplicaran per ordre d’edat dels membres de la unitat familiar, de menor a major, i són els següents:

• 1r membre sense descompte
  • 2n membre 5% de descompte
  • resta de membres 10% de descompte (els descomptes s’aplicaran per ordre d’edat dels membres de la unitat familiar i els/les joves es col·locaran en últim lloc).

Cal tenir en compte que els nens i nenes fins a 3 anys i les persones de més de 65 anys poden accedir a la piscina gratuïtament.

Per formalitzar l’abonament s’ha de fer una transferència al número de compte ES06 0182 5634 1102 0008 8408. En la transferència s’ha d’indicar:

• el número d’abonaments
  • noms de les persones abonades
  • número de targeta d’accés

Per activar la targeta d’accés les persones abonades s’hauran d’adreçar a l’Ajuntament. Si s’ha d’expedir una nova targeta d’accés, s’aplicarà un cost suplementari de 3,00 euros per targeta. Aquest import serà retornat si es torna la targeta en bon estat de conservació en acabar la vigència de l’abonament.

Per accedir a la zona de bany és obligatori disposar la targeta d’accés al recinte i ensenyar l’abonament corresponent al responsable del bar de les piscines.

L’horari d’accés serà de les 11h a les 20h. També es recorda que l’aforament a la zona de bany és limitat.