Inscripció per participar en l'scape room

05/06/2022

Inscripció per participar en l'scape room

A la plaça de la Vila s’ha trobat una bomba i necessitem aleixarencs i aleixarenques que puguin desactivar-la a temps, resolent enigmes i superant diverses proves.

Per participar en aquest scape room, el dissabte 11 de juny de 2022, s'han de crear grups i els infants menors de 12 anys han d'anar acompanyats. Poden participar també famílies.

Cada grup tindrà una franja horària assignada, per la qual cosa es prega la màxima puntualiat. Disposaran de 40 minuts per resoldre les proves, i cada grup tindrà una tauleta per aconseguir-ho. L'inici serà a les 11 del matí i la finalització sobre les 2 del migida.

Cal fer inscripció prèvia en aquest enllaç. Si Si la demanda és major que l’oferta, es prioritzaran infants en situació de vulnerabilitat.

Aquesta activitat és gratuïta però està finançada per l'Ajuntament de l'Aleixar, el Consell Comarcal del Baix Camp, el Departament d'Igualtats i Feminismes de la Generalitat de Catalunya i el Ministerio de Igualdad.