Encesa de llums de Nadal

13/12/2016

Encesa de llums de Nadal

El petit Arnau, l’encarregat d’encendre els llums de Nadal de l’Aleixar L’Arnau, de només 2 anys, ha estat l’encarregat d’encendre els llums de Nadal de l’Aleixar després que ha estat l’escollit per sorteig entre els més de trenta infants que s’han aplegat a la plaça de la Vila per participar en aquest acte. Els follets del Nadal van conduir el sorteig i l’encesa dels llums que durant aquestes festes ambientaran la plaça de la Vila, els principals carrers del municipi, la carretera i els indrets més emblemàtics de l’Aleixar, així com el tradicional pi que la Colla de Joves va plantar a la plaça de la Vila el 8 de desembre. Tot seguit, grans i petits van seguir els follets fins a la Sala de la Societat, on es va representar l’espectacle “Llavor de Nadal”. Petits i grans van gaudir de la representació que va fer participar tothom, pares i infants, i fins i tot l’alcalde, a qui els follets van encarregar que encapçalés una “conga” que va aplegar tots els espectadors. En acabar, es va servir coca i xocolata per a tots els assistents.