Celebració de la Festa de la Gent Gran: Un èxit de participació i companyonia

19/06/2024

Celebració de la Festa de la Gent Gran: Un èxit de participació i companyonia

El passat diumenge es va celebrar la Festa de la Gent Gran, un esdeveniment molt esperat per tots els majors de 65 anys del nostre municipi. La festa va comptar amb una gran assistència i va ser una jornada plena de diversió i bons moments.

L'organització de l'acte va ser possible gràcies a la col·laboració de diversos membres de la comunitat. La M. Pilar Anglès de Cal Manya es va encarregar de preparar una deliciosa amanida i un aperitiu que van delectar a tots els assistents. La Mercè Martínez de Cal Conrad va preparar unes mandonguilles a la jardinera que van ser un èxit rotund, mentre que el Forn Llauradó va fer un pastís de celebració espectacular que va posar la cirereta final a l'àpat.

A més, Mesglobus va contribuir amb un photocall molt bonic que va permetre immortalitzar els moments especials de la festa, i el Joaquim Viñes va capturar aquests records amb la seva càmera, oferint fotos de record per a tots els participants.

Després del dinar, els assistents van gaudir d'uns emocionants poemes musicals a càrrec de Domi García i Rubén Lorenzo, que van posar la nota artística a la jornada.

La festa va ser un èxit rotund, amb tots els assistents gaudint de la companyia mútua i passant una estona molt agradable. La comunitat va demostrar una vegada més la seva capacitat d'organització i el seu esperit de col·laboració.

Moltes gràcies a tots els que van fer possible aquesta celebració!

Us deixem l'enllaç al vídeo de la jornada: LINK