Actes de Nadal

13/12/2016

Actes de Nadal

16 de desembre de 2016 19.30 hores Casa de Cultura Organitza: Associació de Dones Xerrada “Malalties Marató 2016” a càrrec de la doctora Margarita Borràs, que tractarà sobre l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques que centren la Marató d’enguany. 17 de desembre de 2016 17 hores Sala de la Societat Organitza: l’Ajuntament de l’Aleixar EL grup “Caga Tió” de Valls ens oferirà un espectacle on, dos simpàtics pastors, animaran i ajudaran els més petits del poble a fer cagar el tió. En acabar l’espectacle hi haurà coca i xocolata per a tothom. 18 de desembre de 2016 18.30 hores Sala de la Societat Organitza: Colla de Joves de l’Aleixar Com cada any la Colla de Joves organitza un espectacle per la Marató de TV3, que aquest any arriba a la 25èna edició. L’ictus, i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques centren la col·lecta solidària de la Marató 2016. L’ictus és una pèrdua sobtada de les funcions cerebrals a causa d’un accident vascular. A Catalunya és la primera causa de mort de les dones i la tercera entre els homes. Per la seva banda, les lesions cerebrals per causes traumàtiques afecten àrees del cervell responsables del moviment, de les sensacions, les percepcions, de les emocions i de la conducta, així com de l’atenció, la memòria, el llenguatge i la intel·ligència. 28 de desembre de 2016 20.15 hores Església de Sant Martí Bisbe Organitza: Parròquia de Sant Martí Bisbe De les tradicions aleixarenques de Nadal a la lectura del Poema de Nadal de Josep M. de Segarra, avui present en tots els indrets de Catalunya. Vine i reviu les fetes de Nadal més nostres: els Innocents i la nit de Reis, i suma’t a les del país amb el poema de Segarra! De l’entitat local a la nacional, tot en un acte! 30 de desembre de 2016 20 hores Església de Sant Martí Bisbe Organitza: Ajuntament de l’Aleixar Els solistes de Volgogrado oferiran un concert seguint la tradició vienesa del Concert de Nadal. Aquests virtuosos, dignes hereus de l’escola russa han passejat el seu art pels escenaris més importants del món. 31 de desembre de 2016 13 hores Plaça de la Vila Organitza: l’Ajuntament de l’Aleixar Els patges reials recolliran les cartes de tots els nens i nenes de l’Aleixar per portar-les a Ses Majestats els Reis de l’Orient. 5 de gener de 2017 18.30 h Carrers del poble i plaça de la Vila Organitza: l’Ajuntament de l’Aleixar Des de l’Ermita de Sant Blai, la cavalcada dels Reis Mags de l’Orient passarà pels carrers de l’Aleixar fins arribar a la plaça de la Vila, on es faran els parlaments des de l’Ajuntament. 19.30 h Sala de la Societat En finalitzar la Cavalcada, els Reis Mags de l’Orient donaran els regals a tots els nens i nenes de l’Aleixar.